Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~madoka | użytkownik

imię i nazwiskoDominika W. adresGliwice zarejestrowany12.11.2008 @22:59:57 ostatnio na stronie01.08.2015 @10:45:57

jestem podmuchem dalekowschodniego wiatru.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.maxmodels.pl/kwitnacawisnia.html
digarty17 komentarze2086 posty na forum13

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~hato    08.03.2009 @20:03:24
_______
treat light matters seriously,and seriously light
~PaprWinbek    06.03.2009 @19:56:35
Dzięki za nalot wpadłem na chwilke do swojej galerii a tu taka niespodziewanka.. cześć
~SekaiSassy    06.03.2009 @14:51:10
o, o, jak fajnie
cha, cieszę się, że i ty lubujesz w japonii )

dziękuję za komentarze.
_______
Gdy cisza zamiera...
Gdy słychać już tylko szept...
Gdy wracają wspomnienia...
Krzyczeć zaczyna szaleństwo.
~LadyMariko    06.03.2009 @00:44:30
Nie ma za co Mam nadzieje, ze psiaki znajda dom.
~lokasta    05.03.2009 @21:05:06
heh, to się zamienmy, ja Ci oddam moją starszą siostre, a Ty mi swojego braciszka :P
_______
uhuuuu!
~nefzz    05.03.2009 @20:33:22
na każdą pogode :D
_______
http://www.nefzz.digart.pl - profil, zobacz!
http://www.rkf-klatka.art.pl - Radzyński Klub Fotograficzny
~nefzz    05.03.2009 @20:06:47
ty masz bardziej czaderskie,
jak z reklamy TAFT'u xD
_______
http://www.nefzz.digart.pl - profil, zobacz!
http://www.rkf-klatka.art.pl - Radzyński Klub Fotograficzny
~hato    04.03.2009 @15:00:16
dzięki.No tak sobie kombinuję z długimi czasami,a przy okazji uczę się nowego aparatu.
_______
treat light matters seriously,and seriously light
~Kaaasiaaa    02.03.2009 @20:15:28
ja? hahaha ha :D:D:D
~hato    02.03.2009 @20:12:41
kadr krzywy,bo drzewo tak rośnie .Generalnie chodziło mi o to,że katolicy zatracili prawdziwą wiarę.Wierzą w jakieś "święte"obrazki,czyż to nie jest bałwochwalstw
dziękuję za ocenkę
_______
treat light matters seriously,and seriously light
~Kaaasiaaa    02.03.2009 @20:03:26
u mnie też było ciemno i nie mogłam zrobić zdjęć, na których ich by było widać .. tylko właśnie takie kontury na tle światła reflektorów ..
ale ta gitarka świetnie wyszła, co Ty chcesz :P:P:P
~nefzz    01.03.2009 @01:23:00
kurde siedze po nocach i tak nie moge ostatni na ciebie trafic :D
co tam slychac? :D
_______
http://www.nefzz.digart.pl - profil, zobacz!
http://www.rkf-klatka.art.pl - Radzyński Klub Fotograficzny
~street23    28.02.2009 @16:39:16
polecam.....piękna sprawa
tylko zarezerwuj troszke czasu.....zwiedzanie zajmuje sporo czasu:p
~ppacowska    27.02.2009 @19:50:00
Dzięki
~zahrah    27.02.2009 @19:49:31
tak, tak, to ja :D
dziękuję bardzo, miło mi!
_______
~otofoto    27.02.2009 @19:41:39
kazdemu sie nalezy ;d zwlaszcza kobietom hehe pozdr
~otofoto    27.02.2009 @19:03:09
jestes piekna !
~krzysiekaiki    27.02.2009 @00:03:04
Kurcze - nie powstrzymam sie . Ubawil mnie Czarrny ; Grafomania ? Wiecej takiej grafomanii ! - dla wyrobionego czytelnika to bedzie uczta ) Tekst moim zdaniem jest swietny ; dlatego ze szczery . Abstrahujac od tego ze piszesz o swych uczuciach subiektywnych - ale piszesz prawdziwie . Nawiasem ; nie jestem fachowcem (od literatury) .
~czarrny    25.02.2009 @22:53:18
Poniżej krytyki, podobnie jak twoja grafomania (w tej dziedzinie jestem fachowcem). Gdybym wiedział, że tak potraktujesz tego chłopaka nie napisałbym ci słów pociechy na Garnku. Z wyglądem niewiele zrobisz, ale możesz zrobić z jego pochodnymi.
~hato    25.02.2009 @22:52:03
tak 3maj
fajnie mieć takich odbiorców jak Ty i miło popatrzeć na to co robisz

_______
treat light matters seriously,and seriously light
~waluser    24.02.2009 @19:20:26
Hehe nie dziękuj tylko działaj tak dalej

Pozdrawiam
_______
Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania moich prac.
~waluser    24.02.2009 @19:05:22
Ciekawa galeria. Zwłaszcza to zdjęcie stopy.

Pozdrawiam
_______
Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania moich prac.
~neogenn    24.02.2009 @09:37:47
tego śmierdzącego psa mogłabyś sobie darować
bo to juz niesmaczne i złością zajężdża

no i mylisz się bardzo ta strona nie jest po to aby oceniac innych
nawet życie nie jest po to aby oceniać innych
tylko po to aby sobie w swoich osobnych światach funkcjonować
bez zabrudzania innym ich światów

ale co ty o tym wiesz
weszłas na moje zdjęcie i bez zadnego objasnienia wystawiłas tylko
ponizej krytyki
nie analizując mojej galeri mojego postrzegania tego co tworze mniesamego
w ciągu chwilki parynastu sekund
może jutro sie obudzę a wszystkie moje zdjęcia bedą opisane słowami krytyki
przepraszam słów tam nie było
bo masz do tego prawo aby ich nie szanować itp.
myslisz że ta strona na tym ma polegać abyśmy tak sie zachowywali
jak banda barbarzyńców obrzucających się błotem

mylisz sie droga pani
według mnie ta strona nie na tym polega
ja wyszukuje tutaj prac które mnie zachwycają
raczej tylko takimi warto sie zająć
ku swojej uciesze i ich właściciela
pomyśl w innym wypadku ile musiałabys dziennie wystawić słow ponizej krytyki
kilka tysięcy

wieć życzę wytrwałości
_______
-tak mało słów czasem sens wszystkiego zmienia poświęć więc swój czas i energię do tworzenia-
~LoriF    24.02.2009 @00:34:26
Dzięki, byłbym naprawdę zaskoczony gdybyś wiedziała :D
sam nie wiem co to jest
Pozdrawiam
_______
"Courage is fear holding a minute longer" http://www.voi.digart.pl polecam
~polynomial    24.02.2009 @00:33:47
_______
Wolna Palestyna!
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt